مسابقه مجازی قدم قدم تا اربعین برگزار می‌شود 

مسابقه مجازی قدم قدم تا اربعین برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: از آنجایی که امسال به دلیل محدودیت های کرونایی از سفر معنوی اربعین حسینی جامانده ایم بنابراین در نظر داریم مسابقه مجازی دلنوشته با عنوان قدم قدم تا اربعین را برگزار کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های مناسبتی کانون از بدو تاسیس تاکنون بزرگداشت اربعین حسینی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد با اشاره به برنامه های بزرگداشت اربعین حسینی، افزود: امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی مراسم عزاداری در فضای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: از آنجایی که امسال به دلیل محدودیت های کرونایی از سفر معنوی اربعین حسینی جامانده ایم بنابراین در نظر داریم مسابقه مجازی دلنوشته با عنوان قدم قدم تا اربعین را برگزار کنیم.


جبالبارزی ابراز کرد: به همین منظور جاماندگان اربعین حسینی می توانند احساسات خود را در قالب دلنوشته به صورت مجازی برای ما ارسال کرده و جوایزی نیز دریافت کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: تولید محتوا یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت اربعین حسینی است و در همین راستا کلیپ و عکس نوشت هایی با موضوع اربعین توسط بچه های مسجد تولید شده و در فضای مجازی منتشر می شود.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با اربعین حسینی با تاسی از سیره اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسین (ع) طرح اطعام نیازمندان اجرا می شود.


جبالبارزی عنوان کرد: این طرح با اولویت اطعام نیازمندان محله مسجد اجرا می شود و در این راستا تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم با حفظ کرامت انسانی در بین آنها توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه هدف از اجرای ویژه برنامه های اربعین حسینی را تعظیم شعائر حسینی و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا برشمرد.

پایان پیام/ 586